Met content beter gevonden worden in online zoekmachines?
Bereik je gewenste doelgroep met content die jouw bedrijf verder helpt
Door Content marketing slim in te zetten wordt je gevonden op relevante zoektermen die jouw product of dienst onder de aandacht brengen. Relevante, informatieve content zorgt voor vertrouwen bij de doelgroep en vergroot je naamsbekendheid.
Content marketing uitbesteden? Of je nu creatieve teksten wilt laten schrijven, of content wilt laten optimaliseren voor SEO, Profitclicks helpt jou graag. Benieuwd naar de mogelijkheden?
Bel direct via 058 369 0592


Waarom Content marketing?
Content marketing is om verschillende redenen interessant als bedrijf in te zetten. Naast dat je vindbaar wordt bij relevante online zoekopdrachten, is het mogelijk is om je product of dienst onder de aandacht te brengen.
Belangrijkste redenen om voor Content marketing te kiezen:
- Verbeterde online zichtbaarheid: Je wordt beter vindbaar in de zoekresultaten van zoekmachines zoals Google en Bing.
- Versterkt vertrouwen en autoriteit: Informatieve content versterkt het vertrouwen van de lezer in je bedrijf.
- Geen terugkerende kosten: Blogberichten zorgen doorlopend voor een constante stroom aan websitebezoekers, zonder extra kosten. Waar je bij adverteren voor iedere klik opnieuw moet betalen.
- Meer verkopen en warme leads: Geïnteresseerde bezoekers zijn verder in het aankoopproces, wat zorgt voor meer verkopen en warme leads.
Wat heeft jouw bedrijf nodig?
Mijn Content marketing diensten
Content marketing uitbesteden of zelf doen?
Content marketing kan een uitdagende taak zijn, vooral bij tijdgebrek of gebrek aan expertise. Het uitbesteden van deze taak aan een content specialist biedt verschillende voordelen. Zo heeft Profitclicks niet alleen de kennis om teksten te schrijven die jouw doelgroep actief aanspreken, maar weet ook hoe je content moet optimaliseren voor zoekmachines (SEO).
Hierdoor kan je bedrijf groeien terwijl jij je kunt focussen op andere belangrijke taken. Door iemand voor content marketing in te huren verbeter je niet alleen de kwaliteit, maar zorg je ook voor gerichte communicatie met je doelgroep.


Wat is mijn werkwijze?
Stap 1: Kennismaking: We bespreken jouw doelen en wensen, waardoor ik begrijp wat je wilt bereiken. Ook moet er een goede klik zijn. Dit vormt de basis voor een succesvolle samenwerking.
Stap 2: Uitvoering en samenwerking: De werkzaamheden worden uitgevoerd volgens het plan van aanpak. Hierbij zorg ik dat ik binnen de afgesproken tijdlijnen en budgetten blijf. Regelmatige communicatie over de voortgang zorgt ervoor dat je goed op de hoogte blijft.
Stap 3: Monitoren en optimaliseren: Resultaten worden nauwkeurig bekeken om te begrijpen wat goed en wat niet werkt. Daarnaast analyseer ik onbenutte kansen om te ontdekken waar verbeteringen mogelijk zijn. Op basis van deze inzichten optimaliseren we campagnes.
Content marketing laten doen door Profitclicks
Als specialist in content marketing bied ik heldere communicatie en een resultaatgerichte aanpak. Het belangrijkste is dat we jouw online doelen realiseren. Of dit nu betekent dat je hoger wilt komen in de zoekresultaten van Google, of klantrelaties wilt opbouwen. Met een effectieve strategie zorg ik dat je doelgroep wordt bereikt.
Waarom kiezen voor Profitclicks?
- Persoonlijke aandacht: Ik heb een beperkt aantal klanten, waardoor ik me volledig in het bedrijf en de branche kan verdiepen.
- Geen vast contract: Zet me flexibel in voor specifieke werkzaamheden of een project. Je zit niet vast aan een langdurig contract.
- Brede ervaring en kennis: Ik ben gespecialiseerd in content marketing en SEO.
- Lage kosten: Het inschakelen van een freelancer is goedkoper dan een online marketing bureau. Ik heb niet de vaste lasten van een bedrijfspand etc.
- Transparante projectupdates: Transparante updates en open communicatie staat centraal bij onze samenwerking.

Hoe kan ik het effect meten?
Vooraf bepalen we duidelijke doelen van wat we willen bereiken met een campagne. Dit kan zijn meer websiteverkeer, leads, conversies of een verbeterde merkbekendheid zijn.
Resultaten zijn te meten met KPI’s zoals:
- Websitebezoekers: Aantal bezoekers en paginaweergaven.
- Betrokkenheid: Gemiddelde sessieduur, bouncepercentage en interacties.
- Conversies: Lead aanvragen en aankopen op de website
- SEO prestaties: Zoekposities en organisch verkeer naar de website.
Ik probeer altijd een zo realistisch mogelijk beeld te schetsen van toekomstige resultaten. Zo weet je als klant wat je kunt verwachten en werk ik niet aan onhaalbare doelen. Dit is voor ons allebei fijn en vormt de basis voor een langere samenwerking.
Veelgestelde vragen
Heb je een specifieke vraag die hier niet tussen staat? Neem gerust contact met me op, ik sta klaar om al jouw vragen te beantwoorden.
Samenwerken?
In een kennismakingsgesprek vertel ik graag meer over hoe je over de Content marketing kansen voor jouw bedrijf. Maak direct een afspraak.